Wat onze skiërs zeggen
Ik kwam in een super groep van monitoren terecht, heel leuk gezelschap! Heel aangename en sociale klanten die mee waren! De snowboardgroep was beperkt qua leerlingen, dit was ideaal om op een goede manier les te geven en veel aandacht te geven aan iedereen. Heel leuk concept van reis! Bedankt om me de kans te geven om mee te gaan, ik vond het super!
Jolan D. uit WaregemDe lesgevers waren correct en de kids vol lof over het skiën, zelfs de allerkleinsten kwamen na 1 week vlot van de rode pistes, en de reacties van deze lieve uppies getuigden van emotie en vriendschap.
Rudi S. uit Lommel - Boscone Suite Hotel ItaliëAlhoewel we geen lessen volgden, hebben de monitoren Erik en Raf ons vanaf de eerste dag gecontacteerd en uitgenodigd voor een skisafari op maandagnamiddag. De hele Flanders Ski-bende verkende aldus de mogelijkheden van het skigebied. Ook de laatste ski dag werden we uitgenodigd om mee te skiën in groep in de namiddag, wat we ook gedaan hebben. Door de mist en de pistekennis van Raf en Erik kwamen we op plaatsen, die we zeker niet zouden aangedaan hebben die dag.
Dirk R. uit OpwijkZeer aangename groep. Toffe begeleiding. Flanders Ski tip-top!
Brigitte Q. uit Zonhoven - Hotel Oberosler ItaliëDe skilessen, skibegeleiding en ook de kidsclub waren super. Prima service! hotel was top! Culinair heel goed. Wellness en zwembad een pareltje! skigebied ideaal voor families.
Barabara D. uit Waregem
