Wat onze skiërs zeggen
Mooi hotel, voldoende en vriendelijk personeel, goed eten. Mooie kamer en schitterende wellness.
- Thermenwelt Hotel Pulverer OostenrijkZeer goede reisbegeleiders ter plaatse. Leuke initiatieven (poepsleeën, 'afscheidsdrink' in een leuke bar, early birds).
Yves S. uit Heusden-Zolder - Hotel Oberosler ItaliëEr was een hele leuke sfeer onder de begeleiders. De accommodaties in het hotel zijn geweldig. Sauna, squash, klimmuur, fitness en wellness. Alsook het ontbijt en het diner zijn van zeer hoog niveau.
Kim L. uit Eksel - Hotel Nock Resort OostenrijkGoede sfeer tussen klanten en monitoren. Goede organisatie. Vriendelijk personeel in hotel. Oostenrijkse gezelligheid.
Christophe N. uit ElverseleToffe groep en goed hotel. Kids vonden skiles, opvang etc. fantastisch. We hebben lekker gegeten. Goede skileraar!
Ilse G. uit Bouwel
