Wat onze skiërs zeggen
De lesgevers waren correct en de kids vol lof over het skiën, zelfs de allerkleinsten kwamen na 1 week vlot van de rode pistes, en de reacties van deze lieve uppies getuigden van emotie en vriendschap.
Rudi S. uit Lommel - Boscone Suite Hotel ItaliëEr was een hele leuke sfeer onder de begeleiders. De accommodaties in het hotel zijn geweldig. Sauna, squash, klimmuur, fitness en wellness. Alsook het ontbijt en het diner zijn van zeer hoog niveau.
Kim L. uit Eksel - Hotel Nock Resort OostenrijkHet hotel is erg aangenaam om met een groep te verblijven; mooie en ruime kamers; fijne après-ski. Kinderopvang en knutselmateriaal was zeer fijn.
Koen V.W. uit Brasschaat - Sporthotel Olymp OostenrijkDe kinderen hebben een top-vakantie gehad. Skilessen, kinderclub (knutselen,...), indoor speeltuin, klimmuur, zwembad,... zij hadden tijd te kort! Ondanks het slechte weer waren de kinderen toch enthousiast over de skilessen!
Koen V. uit Kessel-Lo - Hotel Gartnerkofel OostenrijkLeuke animatie, goede lesgevers, tophotel met topservice. Kortom wij zijn heel tevreden.
Siegfried C. uit Schepdaal
