Wat onze skiërs zeggen
Schitterende organisatie van Flanders Ski! Volgend jaar reizen we zeker terug met jullie! Dikke pluim voor jullie, ook voor de skileraars voor de kinderen en Ellen van de Kids Club. Hotel ook prachtig, mooie kamers, lekker eten. Nogmaals, een supermooie vakantie!
Lieselot D. uit BruggeMooi hotel in een mooi en rustig dorp. Erg vriendelijk personeel.
Goede sfeer tussen klanten en monitoren. Goede organisatie. Vriendelijk personeel in hotel. Oostenrijkse gezelligheid.
Christophe N. uit ElverseleSeiblishof vond ik een prettig hotel. Vriendelijk en coöperatief naar ons als begeleiding. Super service qua trein naar de lift s ’morgens.
Mag zeker gezegd worden.
De kinderen hebben een top-vakantie gehad. Skilessen, kinderclub (knutselen,...), indoor speeltuin, klimmuur, zwembad,... zij hadden tijd te kort! Ondanks het slechte weer waren de kinderen toch enthousiast over de skilessen!
Koen V. uit Kessel-Lo - Hotel Gartnerkofel Oostenrijk
