Wat onze skiërs zeggen
Voor mezelf en mijn gezin was de reis zonder meer geslaagd. Voor het hotel: Enkel superlatieven. Uitmuntende keuken, gezellige kamers, sfeervol restaurant en vriendelijke bediening. Het skigebied: Mooie pistes, gloednieuwe liften en vlot bereikbaar. De skibegeleiding was top! Het skiniveau onberispelijk. De uitreiking van de medailles was een mooie climax voor de kinderen (en de fiere ouders). Voor mezelf was dit een topvakantie.
Werner D.P. uit NazarethHet is een zeer prettig gebied. Dat zo goed als alles met eitjesliften is, is zeker een pluspunt. In het hotel waren ze heel vriendelijk en het eten is er lekker. Ik heb al een paar keer met jullie organisatie mogen mee reizen naar verschillende skigebieden en van allen zijn we al heel tevreden geweest.
Christiaan V. uit DendermondeMooi hotel op 1800 m., vlakbij de pistes en stoeltjeslift. Mooie bar en restaurant, zeer lekker eten, zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Helaas geen zwembad in het hotel, maar wel mooie wellness. Zeer mooi en groot skigebied, met goede variatie in pistes en voor elk niveau wat wils, overwegend goede infrastructuur aan recente skiliften en leuke restaurantjes voor in de pauzes. Zeer genoten van deze reis!
Ineke V. uit Eksel - Alpenhotel St. Christoph OostenrijkFantastisch hotel, zeer vriendelijke bediening en behulpzame receptie, gezellige bar en gezellig restaurant. Zeer lekker eten, zowel uitgebreid ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Mooie ligging, naast de karakteristieke toren van Heiligenblut, en binnen 5 min. bij de gondelbaan. Zeer genoten van deze reis!
Ineke V. uit EkselFijne skibegeleiders voor de kids en heel toegankelijke mensen zowel voor de kids als voor ons volwassenen. Allen, zonder uitzondering, verdienen een pluim. Kamer en faciliteiten van het hotel waren heel goed.
Kris B. uit Meise
