Wat onze skiërs zeggen
Mooi hotel op 1800 m., vlakbij de pistes en stoeltjeslift. Mooie bar en restaurant, zeer lekker eten, zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Helaas geen zwembad in het hotel, maar wel mooie wellness. Zeer mooi en groot skigebied, met goede variatie in pistes en voor elk niveau wat wils, overwegend goede infrastructuur aan recente skiliften en leuke restaurantjes voor in de pauzes. Zeer genoten van deze reis!
Ineke V. uit Eksel - Alpenhotel St. Christoph OostenrijkHeel fijn hotel, zeer vriendelijke bediening, mooie en goed uitgeruste kamer, leuk binnenplein voor de kinderen, prima buffet met voldoende groenten. Toffe skimonitoren met de juiste klik voor elk kind. Heel vriendelijke reisleider en monitorengroep. Namiddag skibegeleiding voor de gevorderden werd ook zeer gesmaakt door onze oudste zoon. Genoeg mogelijkheden voor elk skiniveau, mooie pistes, goede eetgelegenheid op de piste. Fijne dagindeling met mogelijkheid vroeg te eten en op tijd bed in te gaan.
Marnix A. uit Grote Brogel - Boscone Suite Hotel ItaliëGoed hotel op goede ligging in een leuk dorp. Zeer mooie faciliteiten in het hotel zoals fitness, wellness, kidsclub. Skibegeleiding en kids club begeleiding van Flanders Ski waren top, echt super lieve en gemotiveerde mensen!
Erika C. uit SchildeDe kinderen hebben een top-vakantie gehad. Skilessen, kinderclub (knutselen,...), indoor speeltuin, klimmuur, zwembad,... zij hadden tijd te kort! Ondanks het slechte weer waren de kinderen toch enthousiast over de skilessen!
Koen V. uit Kessel-Lo - Hotel Gartnerkofel OostenrijkDe lesgevers waren correct en de kids vol lof over het skiën, zelfs de allerkleinsten kwamen na 1 week vlot van de rode pistes, en de reacties van deze lieve uppies getuigden van emotie en vriendschap.
Rudi S. uit Lommel - Boscone Suite Hotel Italië
